جنبش وبلاگی فدائیان امام هادی النقی(ع)
حرم فلش - کد وبلاگ ثانیه شمار فلش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

امروز دو اتفاق خیلی متفاوت برام افتاد اولیش اینکه وقتی از نماز جمعه بر میگشتم در حالی بچه هم بغلم بود سوار اتوبوس  شدم ،پر شده بود .کسی بلند نشد جاشو بده منم همونطور سرپا تانزدیکای مقصد ایستادم وقتی مسافرا کم کم پیاده شدن یه صندلی خالی شد و نشستم کنار یه بنده خدایی ، سلام کردم جوابمو نداد .....گذشت  تا بعد ازظهر همون روز وقتی کنار جاده منتظر ماشین بودم  لحظاتی بعد  یه پراید که یه  آقا و خانوم سوارش بودن نگه داشت وبا اینکه مسیرمون یکی نبود سوارم کرد  . زوج میانسال خوش اخلاقی بودن وبااینکه به ظاهرشون نمی خورد ، علاقمند به روحانیت بودن می گفت:  خداحفظتون کنه که هر چی داریم از امثال شماها داریم .....یه سن ایچ پرتقالم  بهم داد و گفت اگه میخوای تا خونه برسونمت.....تشکر کردم و پیاده شدم. 

این کجا و آن کجا


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دمتون گرم علی یارتون حق نگهدارتون-کثرالله امثالکم